PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:

Equip, amb el Puig de Galatzó de fonsDia: 15/03/2009
Excursió: Puig de Galatzó

Dificultat: Mitja
Durada: 7 hores (amb una aturada de 3 quarts per berenar i una hora i mitja per dinar)

Indicador, situat a l'esplanada
Un pic més hem sortit d'excursió. Aquest pic hem anat a la zona de Calvià, per poder pujar al Puig de Galatzó. Per arribar al camí de partida hem d'anar en direcció a la reserva del Puig de Galatzó i just abans del desviament per anar a la reseva, hem de pujar per un camí a ma dreta que està just davant una casa. Seguint aquest camí, veurem el lloc on comença l'excursió, perque hi sol haver bastant de cotxes i hi ha una entradeta.
De camí cap al Galatzó. L'agulla del Bisbe vista de darrera.
Hem arribat damunt les 10:30 i hem començat a pujar. El començament ha estat una mica dur, perque tot d'una ha començat en pujada però ha anat bé. Després d'una hora de camí, hem arribat a una senyal de fusta que ens indicava la direcció per pujar al Galatzó, estàvem a 20 minuts per arribar al cim! Just en aquest replà, es pot veure la roca que té el nom de "S'Agulla del Bisbe", ja que si ens hi fixam bé, hi té la silueta.
L'accés final és un poquet complicat, ja que ens hem
Al cim del Galatzó! d'aferrar una mica per les roques, però una vegada a d'alt, es respira molta pau i tranquil·litat, mareix la pena tant d'esforç. Hem agafat forces i hem fet sa berenada i algunes fotos per no perdre la costum. Després hem tornat a davallar fins al cartell i hem seguit el camí de ses Serveres.

Ens quedava una hora i mitja per arribar a l'àrea recreativa on havien de torrar. El camí es fa una mica llarg, però el paisatge és Cim del Galatzó!molt xulo. Després del camí, hem arribat a l'àrea recreativa que està devora el poble d'Estellencs., està molt bé aquest lloc, perque hi ha taules i lloc habilitat per poder fer foc. En Xim, ha desfet les esgruelles que duia carregades i ens hem posat a fer foc per dinar. Entre tots hem anat a cercar llenya, i el foc tot d'una s'ha encès. Una bona torradeta de carn i ben plens ens hem quedat.
Ara ens quedava fer el camí de tornada i amb la panxa plena, costava una mica més.
Hem seguit el camí que fa la volta i ens retorna a un punt del camí que hem fet el matí. No hi ha pèrdua, ja que en tot moment hi ha fites de fusta que ens clarifiquen el camí.
La tornada ha estat més llarga, unes dues hores
Vista panoràmica, amb l'agulla del Bisbe a la dreta
i després hem arribat al cartell del matí que ens indicava pujar al Galatzó.
Ara només ens quedàven 50 minuts per fer el camí de tornada i arribar els cotxes. L'hora que hem arribat als cotxes, era les 7. Un diumenge ben aprofitat i ben cansat, però això si, amb molt bon temps i unes vistes espectaculars.
Ens veim a la pròxima!
Salutacions.

Anònim ha dit...

Bona excursió! Curteta però molt costa per amunt, i per baixar encara pitjor...! Pobres peus!

Tomeu ha dit...

ei jo ja venc a sa proxima. q ja som per aqui!