PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

diumenge, 27 d’abril del 2008

Etapa 7 - Tossals Verds a Lluc

Tot el grup després de berenar als Tossals Verds Dies: Cap de setmana (26- 27 d'abril)
Excursió: Etapa 7 de la ruta de Pedra en sec, dormint al refugi de Son Amer
Durada: 6 hores (sense aturar-se)
Dificultat: Mitja
Un cap de setmana curt, però intens, sobretot per la caminada que hem hagut de fer! Han estat unes 7 hores de caminar, però des del meu punt de vista ha valgut la pena.
Hem tengut un temps increible, i això ha fet que haguem pogut gaudir del màxim esplendor de la nostra Serra de Tramuntana, però comMuntanyes de la nostra Serra de Tramuntanaençaré pel principi.
A les 9:30 del dissabte 26, érem tots davant l'estació preparats per partir. Hem hagut de dur els cotxes al aparcament dels Tossals Verds i després ens hem possat les motxilles per començar la nostra ruta.

Després de dur una hora de caminar, hem arribat als Tossals Verds, on hem tret els primers entrepans, per fer la berenada (foto 1). Després d'haver possat la panxa plena, hem pujat per darrera el refugi cap a la Font des Prat. La Font és una "cova petita", amb una aigua claríssima, pareixia que no tenia aigua de lo neta que estava! Ens hem hidratat una miqueta amb l'aigua de la font i a seguir caminant!
Badia de PollençaAra sí que ha estat un poc dur. Tot era costa cap amunt, tapats per les ombres dels arbres; però quan hem arribat a d'alt, ens hem trobat que el camí seguia però aquest pic sense cap arbre que ens pogués resguardar del fort sol que feia. Un camí que progressivament s'anava empinant, i que ens ha fet passar per la part de darrera del Massanella.
Un cop arribat a d'alt del camí, hem pogut observar unes vistes espectaculars, tota la badia de Pollença, amb el cap de Formentor. Just en aquesta esplenada hem tret els nostres "tappers", per dinar (Foto 2 i 3 corresponen a d'alt de l'esplanada, mirant la part recorreguda i l'altra mirant la badia de Pollença). Just davant nosaltres podiem veure el Puig d'en Galileu (Foto 4), i a la nostra esquerra el Puig Major (Foto 5).

Puig d'en GalileuDesprés d'haver repossat forces, encara ens quedava una bona tirada. Hem hagut de baixar la muntanya que hem pujat, per tornar a pujar una altra muntanya que és la que si es continua duu al "Puig d'en Galileu". Com que ja estàvem possats a caminar, i només hi havia 10 minuts per arribar al cim del Galileu, un parell de noltros hi hem pujat (Foto 4 - Puig D'en Galileu).
Després de baixar el Puig, hem continuat la nostra excursió, davallant per les voltes den Galileu. Ja eren prop de les 6 de l'horabaixa i el nostre destí ja era aprop. Una vegada acabades les voltes, hem hagut de creuar la carretera que duu a la calobra i seguPuig Majorir el camí que ens duria al nostre refugi. Només ens quedaven 30 minuts per poder arribar i repossar del llarg dia que hem tengut!
Una vegada arribats al refugi, ens hem pegat una bona dutxa, i hem anat a sopar. Després un poc de parxis i a dormir! A les 11 ja dormiem, ja que els refugis en aquesta hora tanca els llums!

El diumenge ha estat tranquilet, ens hem aixecat, hem anat a adorar la mare de deu, i cap a cases a dinar!

Part de nosaltres amb el Puig Roig de fons

Desnivell de l'excursióAbans d'acabar, vull recordar algunes dades de l'excursió: hem caminat quasi 20 km, hem arribat a una altura d'uns 1200 metres, hem visitat els refugis de Tossals Verds i Son Amer, hem pujat al Galileu, hem vist la Font des Part i hem apreciat el paissatge de Mallorca, que de tant en tant és bo conèixer.

Finalment, esper que a tots vos hi hagi agradat aquesta excursió, i que deixeu la vostra opinió a l'enquesta! Bé, que un comentari tampoc estaria malament!!!
Moltes gràcies a tots, i fins la pròxima!!! ;)

Joana Maria

Unknown ha dit...

Pues sí, m'ha agradat molt aquesta excursió, una mica dura si no estàs acostumat però es bon temps i ses bones vistes fan que es pugui dur millor. A mem si no mos estorbam massa a fer sa proxima!

Mua!

Taitus/Rochemback ha dit...

Molt xulo es blog!!!

LeNa ha dit...

Jajaja, quina gràcia en Sebas que ja ha trobat el blog!

Idò sí, m'ha agradat a mi també molt... i m'agradaria seguir la ruta de pedra en sec... la pròxima és el refugi de Pont Romà? no?

Veig que no has fet cap comentari sobre l'amabilitat de la gent del refugi... però deixaré aquesta part per na Magdalena M. que tenia un parell de comentaris en ment.

Anònim ha dit...

Eiii! Quines fotos! Ha hagut de ser increïble! Tranquil·la que ja m'he comprat ses botes per quan vengui, no perdre'm ni una excursió!!