PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

diumenge, 12 d’octubre del 2008

La Trapa

Tots junts amb la Dragonera de fons

Dia: 11/10/08
Excursió: La Trapa.
Durada: 3 hores ( entre pujar i baixar).
Dificultat: Fàcil

Per fi hem pogut començar la temporada d'excursions! Hem tengut un dia un poc tapat i amb molta calor.

Hem agafat cotxe fins a Sant Elm,i els hem deixat a un carrer sense sortida on hem començat a caminarIlla de Sa Dragonera. Un dia tapat, però que a mesura que anàvem avançant, el sol es deixava veure de tant en tant. Hem començat l'excursió per un camí asfaltat, que després ha passat a ser de pedres. Un poc més endavant hem arribat a una bifurcació, on hi ha un cartell que indica que l'excursió és cap a la dreta, però és recomanable anar recte i entrar dins el bosc. Aquí hem d'anar mirant les fites que ens van marcant el camí, d'aquesta maneraLa Trapa en sortir del bosc anirem avançant per devora la costa i podrem apreciar la nostra illa de Sa Dragonera. Cal tenir en compte que quan hem entrat dins el bosc ens trobam amb una pujada un poc pessada, però en acabar-la, es pot apreciar el fabulós paisatge. A partir d'aquí, no perdem de vista en cap moment l'illa de Sa Dragona, les vistes són impressionants i dóna joc a fer fotografies xulíssimes.

Amb poc més de tres quarts, ja arribam a la La Trapa (el seu nom Tots junts a una de les escales empredades de La Trapaes deu a un grup de monjos que es van instal·lar a la zona fugint de la Revolució Francesa). Actualment, s'estan restaurant les cases per poder ser un refugi, però les obres estan un poc endarrerides. Hem vist els marges de pedra, hem visitat les mines d'aigua, el molí i el mirador, que ens ofereix unes fantàstiques vistes i una sensació de pau i tranquilitat que és difícil de trobar.

En el mirador, hem dinat i després d'haver descansat una mica hem tornat agafar les motxilles per partir Vista de La Dragonera des del Miradorcap als cotxes. Per tornar hem agafat el camí que es fa per darrera de la muntanya, i que ens durà a la bifurcació del matí. A partir d'aquí, només hem de seguir el camí i arribam al cotxe.

Tot i que s'esperava mal temps, hem tengut molt bon dia, i sobretot a la tornada on no hi havia cap nigul. Això és tot, ens veim a la pròxima!