PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

dilluns, 26 d’octubre del 2009

Valldemossa - Sóller

Tot al grup defora de Muleta
Dia: Cap de setmana del 24-25 d'octubre 2009
Excursió: Valldemossa - Sóller dormint a Deià.
Dificultat: Mitja
Durada: Cap de setmana.

Aquest pic la sortida ha estat d'un cap de setmana, però un cap de setmana divertidíssim! L'excursió ha estat organitza pel Consell pel programa Tresca per Mallorca, que el seu objectiu és fer que els joves coneguin trossets de la Ruta de Pedra en Sec. Aquest pic la trobada era a Valldemossa i l'excursió acabaria a Deià, i el dia següent continuar fins a Sóller.

Dissabte 24 (Valldemossa - Deià):
Noltros 4 en el Camí de s'ArxiducEl dia començava amb molt bon temps, cap nigul a la vista i amb molta calor. Començàrem la nostra excursió en el poble de Valldemossa i anàrem a agafar un caminet que és empinat i ens du al pla del Pouet. Aquí trobam una bona pujada, però ens durà cap a unes vistes espectaculars.
Una vegada al pla des Pouet, hem de seguir les fites que estan a la dreta i seguir caminant.

Seguint les fites, començam un poc de pujada fins que arribam a un lloc on hi ha un "banc de pedra", on hem descansat 5 minutets. DespréVistes des del Camí de s'Arxiduc, amb la Foradada de fonss de caminar 10 minuts més, ens hem desviat una mica del camí per anar a visitar la "Cova de s'ermità Guiem". Aquesta cova mereix la pena aturar-si, les fotos xerren per elles totes soles, però és una cova que té de tot! una cuineta, un despatx, un llit, un betlem, un dipòsit d'aigua, una xemeneia,.... És una cova que actualment està molt ben conservada i amb el respecte de tots es manté amb molt bones condicions. En aquest punt hem tret els primers panets i hem berenat.

Foto de d'alt:Explanada. Foto de Baix: Caseta de l'ArxiducDesprés de reposar forces, hem seguit amb el nostre itinerari, però a partir d'aquí cal remarcar que les vistes de cada vegada són millors. Després d'haver deixat la cova, hem continuat pujant fins que hem arribat al començament del camí de s'Arxiduc. A partir d'aquí, teníem la mar a la nostra esquerra (on es pot contemplar perfectament la Foradada) i com que el dia era clar també es veia la badia de Palma i Cabrera. Cova de l'Ermità GuiemAire sà i vistes impressionants, no es podia demanar res més! L'Arxiduc va fer aquest camí perquè per ell el lloc més espectacular de tot el que havia vist són les vistes que nosaltres estàvem apreciant en aquell moment, i la veritat, que no estava gens equivocat. Aire fresc, molta tranquilitat i un espectacle pels nostres ulls poder contemplar el paisatge que ens dóna la nostra roqueta.

Vistes del poble de DeiàSeguint el camí de s'Arxiduc arriba un moment que hem de seguir el camí en direcció a l'esquerra que és un camí de baixada i ens condurià a Deià. A partir d'aquí, el camí transcorr per dins un alzinar i ja tot es davallada. Així com anam baixant anam contemplant de cada vegada més aprop el poble de Deià. La baixada ha durat prop de dues hores, i una vegada a Deià, hem anat directament cap al refugi de Can Boi. Una vegada en el refugi ens hem instalat i hem Camí que ens du cap a Deiàdinat, que era com a hora! Una vegada hem tengut la panxa plena hem anat a fer una volteta pel poble.

Després d'haver passejat, una bona dutxa i un bon sopar per reposar forces pel dia següent. A les onze ja erem a dormir, estàvem ben cansats però amb poca son i molta burreria. A més, aquest vespre hem dormit una hora més, perque es feia el canvi d'hora.

Diumenge 25 (Deià - Sóller):
Foto de d'alt: Refugi de Can Boi. Foto de baix: Grup defora del refugi de Can BoiEns hem aixecat prestet, a les 7:30 ja estàvem amunt amb unes bones rialles, en "plumas" no mos va defraudar i ens va mantenir molt calentes durant tot el vespre!!!! jajajajaja.
Una bona berenada, preparar de nou les motxilles i cap envant! Hem començat a caminar damunt les 9:30, el dia ens seguia acompanyant, un bon sol i poquets niguls!. El camí aquí està molt ben indicat i no te pèrdua. És un camí que va per dins pinar pràcticament tot el temps. La durada de l'excursió és d'unes 3 hores.
Durant el començament estàvem molt callats, el cansament del dia anterior i la son del matí ens feia una mica d'efecte, però després de dur una horeta de caVistes del Port de Sóllermí ja tornàvem a tenir el "show" montat amb una bona xerrera i unes bones rialles.

Després de les 3 hores de camí (que efectives han estat unes 4), hem arribat al refugi de Muleta. Hi havia molta gent i no hi hem pogut dinar, així que hem baixat al Port de Sóller on hem fet una bona dinada. A les 5, ens ha vengut a cercar el bus que ens ha tornat al punt de partida del dia anterior. Ens hem despedit del grup i hem partit cap a cases a dutxar-mos per anar a sa fira d'Inca!! Ho sé, quan la gent és matada ho és, i noltros una miqueta si que ho som, jejejeje.

En resum, un cap de setmana perfecte, genial! Hem desconnectat un munt i ens ha servit per carregar piles! Ara només ens queda esperar a que el del mes que ve sigui més divertit, i que el dia ens acompanyi!

Salut,
Joana Maria.

Toni ha dit...

A veure mado rielles, que passa amb la informació de l'excursió?? A dia d'avui e pensava ja hauries fet algo. JAJAJJAJAJAJAJA