PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

diumenge, 6 de novembre del 2011

Sa Cova Tancada

Tots dins la sala de la Cova
Excursió: Cova Tancada
Dia: dimecres 8 d'Octubre del 2011
Durada: 3 hores
Dificultat: Baixa

Aquest pic hem anat per devora la platja del Coll Baix on es troba sa Cova Tancada.
Hem deixat el cotxe a l’aparcament del Coll Baix. Aquí hem baixat un poc el camí que hem pujat amb el cotxe, fins que a mà esquerra surt un camí amb una cadena de cap a cap, en aquest punt hem començat a pujar.

Entrada a la CovaUna pujada curta que quan hem arribat a d’alt hem anat seguint fites que ens han fet anar per un camí dins el bosc i creuar per un torrent. El camí és bastant senzill. Una vegada sortit del bosc ja estàvem devora la costa i hem tret els berenars. Ens hem resguardat una mica, ja que feia molt de vent.
Després de berenar hem seguit baixant. A la baixa hem trobat una corda que ajuda tant per pujar com per baixar. La cova es troba molt a prop de la costa. Arribats a la cova hem tret els frontals i cap endins!

Dins la cova de camí cap a la sala gran Comença amb un passadís d’uns 50 metres fins que arriba a la gran sala. Val la pena estar una estona i observar les estalactites i estalagmites que s’han format a la cova anant alerta a no caure, ja que enterra hi ha bastanta humitat i es fàcil patinar.
Una vegada fet d’exploradors, hem sortit de la cova i hem desfet el camí que hem fet fins el cotxe.
Formació de columnes amb la unió d'estactites i les estalagmitesCom que l’excursió ens ha sabut a poc i ha estat curta, un parell hem decidit fer la Talaia D’Alcúdia i trobar-nos tots a l’ermita de la Victòria per dinar. Així ho hem fet, a les dotze i mitja partíem del Coll Baix i a les dues ja estàvem a la Victòria per dinar tots junts.
Després un bon cafetet i hem anat cap a cases.

La primera de la temporada i ha estat tot un èxit!!!