PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

diumenge, 30 de març del 2008

Puig de Maria

Dia: 30/03/2008
Excursió: Puig de Maria (Pollença)
Durada: 2 hores (entre pujar i baixar, i berenar)

Avui amb molta peresa i son, hem anat fins al Puig de Maria. Com que és curteta hem pogut descansar un poquet i aixecar-nos un poc més tard!(perque sino en Martí me mata, jejeje.)
Hem agafat la carretera de Palma a Pollença i just quan hem arribat a Pollença hem trobat el cartell que ens indicava on començava la nostra excursió.
Primerament, transcorr per un camí asfaltat, per després passar a ser un camí amb més males condicions, però accessible pels cotxes. Seguint caminant, hem arribat a unes escales empedrades,on aquí sí que ja només és accessible a peu. Pujant per les escales, ens hem desviat per un camí a l'esquerra que ens du per el camí dels peregrins, on hem trobat el clot de la mare de deu de maria i després amb el mirador del moll vell. Des d'aquí hi ha unes vistes molt guapes, es veu tota la badia de Pollença i les muntanyes que duen al far de Formentor.

Una vegada haver fet 4 fotos, hem pujat al puig i hem visitat la capella. Hi ha una àrea recreativa que està molt bé per fer una bona torrada, però això ho deixam per un altre dia.
Després només ens quedava baixar i anar a dinar a cases.
Si algú vol fer l'excursió, recoman mirar aquesta pàgina: http://www.viajarenfamilia.net/rutas.php?t=senderismo&p=38&id=55