PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:

Voltes d'en Galileu - Sa Calobra

Dia: 21/03/08
Excursió: Voltes d'en Galileu
Durada: 1 hora i mitja (pujar)

Aquesta excursió és fàcil i no te pèrdua. Tot just passat el coll de sa batalla continuant la carretera que duu cap a Sóller, una vegada realitzats 3 kilòmetres, veurem a la nostra esquerra un indicador de fusta que ens marca l'excursió. Està a l'altura de l'alzina dels set cimals.
Una vegada deixat el cotxe, començam la nostra excursió. És una pujadeta un poc feixuga, però com que no és molt llarga l'excursió, és bona de dur. Seguint per aquest camí, que no té pèrdua, arribarem a d'alt on trobarem la casa de neu d'en Galileu (foto), on nosaltres berenarem i contemplarem la vista del Puig Roig i la del Puig Tomir. Això si, s'ha de dur roba d'abric perquè és molt obert i fa molt de fred!
Després, es pot continuar l'excursió que arribaria a la Font des Prat i als Tossals Verds, però noltros decidirem tornar a baixar, ja que no voliem caminar molt més. En total unes 3 hores de caminar.
Una vegada abaix, anàrem a dinar a la Calobra i a contemplar un dels paratges més bonics que tenim a la nostra illa.
I aquí acabàrem la nostra excursió.
Joana Maria

Unknown ha dit...

que guapos que esteis!!
Mira, aquesta pareix que m'agradaria més que sa de sa Costera!!

Venga, t'ompliré un poc això de comentaris!!!