PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:

Comuna de Bunyola

Grup!
Dia: 31 d'octubre 2009
Excursió: Comuna de Bunyola, pujant al Penyal d'Honor.
Dificultat: Fàcil
Durada: 5-6 hores

Una vegada més, hem agafat les motxilles i a caminar s'ha dit! Primer de tot, agraïr a nen Tolo per guiar-nos durant l'excursió. El dia ha estat una mica emboirat, però tot i això nCaminet....o ha impedit que fos una excursió xula i agradable.
L'excursió s'inicia en el poble de Bunyola. Nosaltres hem deixat el cotxe just a l'entrada de Bunyola, on hi ha una aturada de bus. Agafant de referència l'aturada de bus i mirant en direcció cap al poble, hem pujat pel camí de la dreta que és una mica empinat. Seguint uns 5 minuts per aquest camí, arriba un moment que començam a pujar per unes escales de pedra i una vegada a d'alt començam el camí de la Comuna, pel camí on començam l'itinerari es diu el "Camí des Grau". Aquest camí no té pèrdua, ja que tot està molt ben indicat i el camí és molt clar. La major part de Tots al cim del Penyal D'Honorl'excursió transcorr per dins bosc. Quan duiem prop d'una hora i mitja de camí, hem arribat a un mirador on hem fet la primera aturada i hem berenat. Les vistes espectaculars, tenint a la part esquerra la Serra d'Alfàbia, i a la part dreta el Penyal d'Honor, a més de veure tota la verdor que hi predomina.

Una vegada agafades forces i haver fet vàries fotografies del paisatge (això no pot faltar mai!), hem seguit la nostra excursió. Les senyals que seguim ara possen "Cas Garriguer". Hem caminat una hora i mitjEquipooooo!a més, fins que hem trobat l'indicador per pujar al Penyal d'Honor. Han estat 15 minuts de pujada per arribar al cim, un tram curt, però bastant intens. En arribar a d'alt els niguls ens han fet un poc la punyeta, i no hem pogut apreciar del tot el paisatge, però el que no ens han impedit ha estat la foto de grup! jejejeje. Hem fet 4 xerradetes, que per cert, hem descobert que dins el nostre grup hi havia un personatge famós!!! jajajajajaja, qui serà! ¬¬, i hem tornat a baixar per tornar enganxar el caminet que ens du a la casa de Cas Garriguer.

Seguint el caminet, hem caminat una horeta més per aEsquerra:Darrer tros de l'excursió. Dreta: Gent fent escaladarribar a les cases, on hi ha una àrea recreativa amb taules. Aquí hem tret el dinar i hem descansat una mica (unes bones rialles i un joc, agafar un objecte i dir possibles utilitats que pot tenir ;))

Després de tenir la panxa plena i haver reposat, s'havia de pair el dinar, ens quedaven 2 hores per arribar a la fi. Hem agafat les motxilles i cap avall! Pràcticament tot és baixada, però amb panxa plena costa una mica més. Durant la baixada hem vist un grup que feien escalada. També hem vist una casa que aprofita la roca de la muntanya, una passada! El Casa feta dins la mateixa pedra de muntanyacamí tot el temps és dins el bosc, fins que hi ha un moment que arribam a asfalt. Una vegada a l'asfalt ja ens quedava poc per arribar. Seguint aquest camí asfaltat, ens retorna a la carretera general de Bunyola i surt un poc abans del cementeri. Ara només ens quedava fer el camí de l'entrada del poble fins on havíem deixat els cotxes el matí.

En resum, el temps no ha estat dolent, però la boira ha fet que no haguem pogut gaudir plenament de les vistes que hi ha a la Comuna de Bunyola. De totes maneres, ens ho hem passat super bé! Aquest pic hem estat 12, i vull agraïr a tots la vostra participació, perquè sense voltros no serien possibles aquestes sortides.

Ens veim a la pròxima!
Joana Maria

Anònim ha dit...

UNa excursión molt wapa...una de ses que he rigut més!!!! QUina panxada!