PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:

De camí a Cala Màrmols amb l'Illa de Cabrera de fons
Dia: 8 de Maig del 2010
Excursió: Cala Màrmols
Durada: 3 hores (anar i tornar)
Dificultat: Fàcil

Aquest pic la sortida ha estat anar a una caleta de la nostra roqueta. Una sortida de nines que de tan en tan no està malament, concretament amb les amigues de Palma. Hem anat a la platja de Cala Màrmols que està situada en el Cap de Ses Salines (A la punta Sud de l'Illa). El camí en cotxe és una mica llarg, perquè s'ha d'anar fins el Far de Ses Salines i s'ha de deixar el cotxe aparcat en el camí que ens dur al far.
Cala Màrmols
Una vegada aparcat el cotxe hem començat a caminar. Ara és la millor època per anar en aquesta Cala, ja que s'ha de caminar una horeta i en ple estiu fa molta calor.

Just a devora el Far, s'ha d'anar cap a l'esquerra, ja que cap a la dreta ens duria a Cala Caragol (també la recoman perquè és preciosa). Com deia, miram la mar s'ha d'agafar direcció cap a l'esquerra. El dia era fenomenal, es podia veure perfectement Cabrera i tota la costa. El camí és fàcil de seguir, moltes vegades hi ha moltes bifurcacions, però tots els camins ens duen Cala Màrmolsallà mateix.

Amb un poc més d'una hora hem arribat a la platja. La platja és d'arena i l'aigua és transperent, sa veritat, genial!! Hem passat el dia prenent el sol i descansant un poc de la rutina.

Passat el dia, hem tornat cap al cotxe i ens hem aturat a Ses Salines a fer una coca-cola.

Un temps genial i un dia espectacular amb molt bona companyia!!!!