PROPERA SORTIDA

SerrAmunt! - Camina per Mallorca TEMPORADA 2011-2012!!!

Excursió:
Dia:
Quedada:
Dur:
AMUNT!!!!

diumenge, 17 d’octubre del 2010

Sóller - Tossals Verds - Alaró

Tots abans de començar el Barranc de Biniaraix!
Dia: 16-17 d'Octubre
Excursió: Sóller - Tossals Verds - Alaró
Durada: 1 dia i mig
Dificultat: mitja

La darrera sortida del Consell de la temporada. Ha estat genial, la quedada a les 8:30 a Alaró on hem agafat un bus que ens ha duit a Sóller per començar l'excursió.
Pla de l'Ofre
Partint de Sóller hem pujat el Barranc de Biniaraix que nosaltres ja havíem fet. Quan hem arribat a nes Salt den Catí, ens hem dividit en dos grups, un grup ha seguit pujant pel camí del Barranc i l'altre hem pujat per una pendent per devora el torrent, i després ens hem trobat en el desviament que hi ha per anar cap es Cornadors. Aquí acaba el Barranc i després amb uns 30 minuts de pujada ja ens ha deixat als peus de l'Ofre on hem dinat.
Amb panxa plena hem anat fins un poc abans de la Font des Noguer, i hem començat a pujar. Una pujada de 30 minuts, per després anar davallant progressivament fins arribar al refugi de Tossals Verds. Durant aquest tram hem passat pel Pas llis. Arribats al refugi, una bona dutxa, un bon sopar i unes bones rialles, han fet molt entretinguda la vetlada.
Grup al refugi de Tossals VerdsA les 23:00 ja hem hagut d'anar a dormir, ja que el refugi tanca els llums en aquesta hora. Cal recordar la tertúlia del nostre company Blai fent de moix, on ens hem "pixat" de riure, jejeje.

El dia següent s'ha aixecat el cel un poc tapat. Ens hem despert ben prest i a les 9 i mitja hem començat a caminar. El tram a realitzar ha estat de Tossals fins Alaró. Hem hagut de davallar en direcció a Lloseta, fins que hem trobat un cartell que ens ha obligat anar cap a la dreta. Aquesta ruta fa poc que s'ha marcada i no té pèrduda ja que està molt ben senyalitzada.
De camí a AlaróDe cada pic es tapava més, i quan duiem 30 minuts caminant ha començat a ploure i així durant tot el camí. Una marxa ràpida, ha fet que acabàssim més prest del previst l'excursió, i no hem pogut disfrutar del paisatge, ja que els niguls ens ho han tapat tot. Hem arribat ben xops a Alaró i amb ganes d'arribar a cases i sobretot d'una dutxa d'aigua calenta.
Ha estat un cap de setmana molt divertit, amb moltes rialles i bon rollo entre tots. La darrera del consell però ara comencen les nostres!
Ara més que mai: AMUNT!!!